Wednesday 18 January 2012

Days go by and still I think of You

Niisiis....olen lõpuks 21....see kõlab nagu ma oleks seda oodanud, aga tegelikult see pole nii. See asi, millele ma väga suurt tähelepanu polegi osutanud, ainuke tähelepanu, mis sellele minu poolt on tulnud, on tingitud teistest, kes meenutasid mulle seda pidevalt. Siiani pole väga edukalt läinud, see uus vanuse number, algas juba halvava kõhuvaluga ja järgmiste päevadega tuli ka miljon vigastust enda kohmetusest ja tagatipuks oleks ükspäev veel MUPOlt trahvi ka saanud, sest sõitsin ilma piletita....mulle ei meeldi need wannabe ninja kilpkonnad siin Tallinnas...
Täna olen lausa tegelenud enamus päevast õppimisega. Nii kaua, kui loen asju, siis saan neist aru, aga ma päris kindel, et homsel eksamil ei oska ikkagist tuhkagi. Tuleb lihtsalt meelde, et ma lugesin midagi, kuskil kauges minevikus, aga mida ma lugesin....see jääb saladuseks.
Sünnipäeval tulin Tallinna, et ühe väga kalli inimesega kokku saada, aga Tallinna jõudes selgus, et Tema oli tegelikult Rakveres....ilmselgelt on saatus meie vastu, aga noh, mina hakkan saatusele vastu. Harjunud peaga seintest läbis jooksma.
Tegin täna veel suure nimekirja, mida kõike korterisse vaja veel......masendav ikka, palju asju tuli.
Autokool hakkab õnneks vaikselt otsa saama, kui ma õigesti arvutasin, siis on veel neli tundi jäänud ja neljas tund peaks olema eksam. Saaks lõpuks selle kaelast ära, oleks juba päris palju lihtsam :). Peale seda jääb muidu ARK, libedasõit ja auto leidmine...how hard can it be?
Ostsime sõbraga koos endale Call Of Duty: Modern Warfare 3 ükspäev, ja paar päeva hiljem avastasin selle pildi...tundub isegi õige olevat...või noh, ei paneks imestama eritiMis veel....hmmm...Olen leidnud ühe täiega laheda tüdruku, kellega saab öö läbi msn-nis rääkida ei millestki. Ja kes vahepeal väidab, et ma aitan tal õppida...enda arvates küll rohkem segan...aga mida mina ka tean?
Aga üldine seis on selline, et ma endiselt ei salli anatoomiat ja mul endiselt pole eriti vabaega. Ja kui uut tunniplaani vaadata, siis seda vaba aega eriti palju ei saagi tulevikus olema...ilmselgelt põhjus, et saada autokool veelgi rutem läbi.

No comments: