Monday 6 February 2012

If its time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me

Käisin täna arstil...ei saanud eriti targemaks, saadeti neuroloogi juurde...arst nägi suht murelik välja, mis pole eriti julgustav. Kirjutas silmale mingeid tilku. Need on valu, paistetuse, punetuse ja sügeluse vastu....nende kõrvalmõjud on valu, paistetus, punetus ja sügelus....ehk siis....kui midagi ei juhtu siis mul on kas kõrvalmõjud ja tegelikult ma juba terve või siis pole nad midagi teinud ja ma ikka veel haige...pea valutab 8 päev....rekordini veel aega, aga päris väsitav on see siiski...ehk Tallinna arstid suudavad ravi leiutada mulle?
Arsti juures istudes(umbes pool päeva) nägin ühte väikest tüdrukut....ta oli nii armas ja lahe, mul tekkis kohe isadushoog. Kuid siis mul jõudis kohale, et ma vaatan väikest tüdrukut kohtlase naeratusega ja mul tekkis pervo tunne ja siis valdas mind vanaduse tunne. Ehk siis rõõm oli üürike ja kukkumine kõrge...
Kellale ei saanud ikka veel patareid, lihtsalt pole vist saatus enam seda käekella kanda, aga käekell on minu osa...ei oska lihtsalt ilma selleta
Ja siis veel nii palju, et "Top Songs" hakkab nüüd uuenema iga nädal vastavalt sellele, mida minu player näitab kõige rohkem kuulatud olevat.
Aaaa...tegin täna šokolaadi muffleneid ka, jäätisetopside sisse, päris head tulid isegi, täitsa rahule jäin.

No comments: