Thursday 9 February 2012

Things fall down. People look up. And when it rains, it pours

Niisiis....eeee...tähendab...nagu....et....köhh-köhh....ma arvan, et....eeee....ma ei oska midagi kirjutada kohe..."The first question! The question that must never be answered! Hidden in plain sight! The question you've been running from all your life! Doctor Who? Doctor Who? Doc — tor — Who?!"...täna kahtlane tuju...tahaks nagu midagi väga teha ja ei taha kohe midagi üldse teha...olen ärevil ja laisk korraga...laisk on ehk vale sõna hetkel....ükskõikne, palju parem sõna, seletab paremini antud olukorda. Olukord....pigem olemus...jah...ehk siis nendele, kes ei suuda asju ise peas kokku panna: tunnen ennast hetkel ärevil ja samas ükskõiksena. Mulle ei meeldi selline seisund, kuidagi hästi kohmakas tunne tekib. Aga noh...positiivne see, et peavalu hakkab vist ära minema....hetkel peaaegu, et ei olegi tunda teist. Vähemalt ma loodan, et see nii, mitte ma pole sellega lihtsalt harjunud. Aga noh, eks varsti arstile ja näis siis, mida tark doktori härra ütleb....oli vist härra.
Nii...aga....mis vahepeal siis toimunud.... Käisin ühe maailma kõige armsama ja lahedama tüdrukuga uisutamas, igati tore oli, mis siis, et jäässe läksime. Kui Sa juhtud lugema seda, siis oled meeletutl kallis mulle :)

No comments: