Thursday 20 September 2012

Täna mina pead ei tõsta
Täna tõstab mind mu pea
Valust kange, arstikapist
Nõrka rohtu võtma sean

 
Küll on, küll on haige olla
Seinast kinni hoidma pean
Täna tõmban päevad maha,
Annaks et, ei homset peaks


Ja on külm,
Mu hullumaja pööningul
Trambib ringi kari tüüpe
Ja nad räuskavad mind nurka
Mind, mu oma enda peas


Siin on tüüp kes vanem välja näeb
Kui oma enda vanaisa
Tüüp kes õppis meediat kuid
Kellest meedias sai kloun
Ilus tume jokkis peaga poiss
Kes kiitusest sai krambid
Tüüp kottpükstega kell’ püksid
Triiki tagumikku täis


Migreen, migreen

Täna ära mind sa puutu
Ainult kaussi vaheta
Ütle, et sul tarvis minna
Kui ei ole, valeta


Küll on, küll on kerge olla
Kui ei oleks otsas pea
Minu tühi liha keha
Vihkab iseenda pead


Ja on külm,
Mu hullumaja pööningul
Trambib ringi kari tüüpe
Ja nad räuskavad mind nurka
Mind, mu oma enda peas


Mitte ilu pärast loodud näod
Mis tehtud leitud esemetest
Paar kes ikka maiks või juuniks
Joonud ennast kuldselt pruuniks
Nõutud näoga mehele töönarkomanist naine
Vabal hommikul minetti teeb
Omlett ei tulnud meelde


Mmm, migreen, migreen, migreen

No comments: