Friday 22 June 2012

Yeah, it's fine. We're just entering conceptual space. Imagine a banana, or anything curved, really. Actually don't, 'cause it's not curved or like a banana. [louder] Forget the banana!

Niisiis...ma olen nüüd üks 15 minutit jamanud tekiga, et ta oleks...just right..ja siis otsisin järgmised 15 minutit pealkirja teemale....teemale, mida tegelikult pole olemas....nii tüüpiline mina. Anyhow, kõige tähtsam kõigepealt...kuigi ma ei tea, mis kõige tähtsam on..kindlasti iga ühe jaoks on kõige tähtsam midagi erinevat siin...ANYHOW...vana järjejutt on...ajalugu, seda enam edasi ei hakka tulema, uuem, kus peategelane on Matt Smith, see hakkab millalgi lähitulevikus loodetavasti edasi ilmuma ja siis on kõik tore ja rõõmus ja roosa ja värki..Ja ma nüüd siis vahepeal kirjutan veel niisama muud jama ka siia, nagu hetkel...kuigi ei hakka lubadusi andma, et ma seda regulaarselt tegema hakkan...sest need lubadused siin blogis ei jää mul kuidagi pidama...ilmselgelt ma ei võta seda kõike kuigi tõsiselt..sest noh...nagu me kõik teame...on the internet nobody knows that you are a dog...eksole.

Nii, mis siis veel...Kuulasin vahepeal ühe huvitava ööülikooli loengu ära...mis oli nagu tõsiselt huvitav ja täpselt see..my cup of tea...ükspäev üritan sellest veidi lähemalt ja pikemalt kirjutada...ja hetkel mul hakkab nett jälle otsi andma, ehk siis ei kirjuta rohkem midagi täna

BB

No comments: